Summa thuiszorg transparent logo

Contact

Home > Contact

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact op met ons vriendelijke team. We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Openingstijden
Bezoek adres Beresteinlaan 367, 2542 JK Den Haag

Zorgaanvraag

Vul uw gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

Aanmelding nieuwe cliënten

Voor iedere aanmelding geldt een vaste werkwijze, om het traject van aanmelding tot plaatsing zo soepel mogelijk te laten verlopen. In het geval van een gevaarlijke of ongezonde thuissituatie kan iedere zorgbehoevende of verwijzer een cliënt aanmelden. Via de aanmeldknop op de site gaat u direct naar het aanmeldformulier waar u alle benodigde gegevens invult. Direct na de officiële aanmelding screent de wijkverpleegkundige om welke zorgvraag het gaat en wordt er binnen 24 uur contact met u opgenomen. Op deze manier kan er altijd nagenoeg onmiddellijk gehandeld worden. Summa Thuiszorg hanteert geen wachtlijst.

Aanmelding van een nieuwe cliënt kan via:

  • De website: www.summathuiszorg.nl
  • De mail: Zorgaanvraag@summathuiszorg.nl
  • Telefonisch: 06-25209628
  • Via behandelaar: Point/Zorgmail/Zorgdomein

Benodigde gegevens bij aanmelding

  • NAW-gegevens
  • Korte beschrijving van zorgvraag/verpleegkundig overdracht
  • Telefoonnummer en als aanwezig emailadres
  • Telefoonnummer van contactpersoon/wettelijk vertegenwoordiger.

Per aanmelding bekijken wij eerst of wij voldoende informatie hebben en of de aanvraag voldoet aan onze uitsluitingscriteria. Het is belangrijk dat alle gegevens compleet zijn om een zo volledig mogelijk beeld van de situatie te krijgen. Daarnaast bekijken we eerst of we de juiste expertise in ons team hebben om de zorg te leveren. Als dit positief is accepteren we de aanvraag en geven we meteen aan wanneer het eerste zorgmoment zal zijn.

Vervolgens plannen wij een intakegesprek met de cliënt. Tijdens het intakegesprek bekijkt de wijkverpleegkundige samen met cliënt hoe de zorg het beste kan worden gepland en welke hulpmiddelen er eventueel besteld moeten worden. Denk hierbij aan een douchestoel, rollator, krukken etc. De zorg wordt vaak tijdens het eerste bezoek meteen geleverd.

Na de intake/kennismaking ontvangt u de volgende documenten die getekend moeten worden:
  • Zorgovereenkomst
  • Zorgplan
Bij het eerste bezoek vragen we u meteen om een aantal gegevens
  • Documentnummer + geldigheid ter verificatie identiteit
  • Actueel medicatieoverzicht (deze krijgt u meestal mee bij ontslag)
  • Verpleegkundig overdracht/behandelplan(optioneel)

De wijkverpleegkundige komt binnen 5 dagen bij u langs voor de indicatiestelling.
U ontvangt dan binnen 5 werkdagen het zorgplan in tweevoud ter ondertekening. Eén zorgplan gaat naar uw zorgverzekering voor de aanvraag wijkverpleging en één exemplaar is voor uw eigen administratie. Wij slaan een kopie van de getekende zorgplan op in uw digitaal cliëntendossier.